Selvbetjening

Online selvbetjening 24 timer i døgnet.

Her på siden har du adgang til online selvbetjening hele døgnet. 
Vi har samlet de mest populære selvbetjeningsmuligheder i boksene nedunder.

Hvad kan vi hjælpe med?

Selvbetjening

Log ind

Her kan du se dine regninger og følge dit forbrug.

Flytning

Du skal selv aflæse din vand- og varmemåler ved til- og fraflytning.

Søg refusion

Er uheldet ude, og du har haft et stort vandforbrug, kan du i visse situationer søge om refusion.

Priser

De aktuelle priser for løbende forbrug og faste afgifter samt tilslutningsafgifter og andre generelle priser.

SMS Service

Vi udsender SMS-beskeder ved driftsforstyrrelser og servicemeddelelser.

Find dit vandværk

Herunder kan du indtaste din adresse og du vil få oplyst dit nærmeste vandværk.

Tilmeld E-Boks Privat

Du kan få dine regninger og selvaflæsningskort sendt elektronisk i din personlige e-boks.

Tilmeld E-Boks Erhverv

Du kan få dine regninger og selvaflæsningskort sendt elektronisk i din personlige e-boks.

Tilmeld Betalingsservice

Oprettelse af en betalingsaftale kræver, at du har en aftale med din bank om at benytte Betalingsservice.

Nedenfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål

Spørgsmål og svar

Har du behov for hjælp her og nu - ring på 72 44 12 12 i vores åbningstider: Mandag- torsdag 09-14 og fredag 09-12

Du har muligvis tilmeldt dig e-Boks, og har derfor fået regningen tilsendt her. Prøv at tjekke om du har modtaget den i din e-Boks.

Du kan også have tilmeldt dig PBS (betalingsservice), som så af en eller anden grund ikke er blevet betalt. Tal eventuelt med din bank eller se på betalingsoversigten.

Du kan altid se din regning og andre relevante oplysninger ved at logge ind på Selvbetjening med dit brugernavn og adgangskode eller NemID

Du skal under alle omstændigheder betale den udsendte regning, og àconto opkrævningen kan ikke nedsættes med tilbagevirkende kraft.

Hvis du vil have ændret àconto betalingen fremover, skal du sandsynliggøre, at dit forbrug vil være lavere fremover ved en aflæsning af din måler.

Hvis du ikke har modtaget din regning med posten, så tjek om den ikke er sendt til din e-Boks.

En anden årsag kan være, at du er tilmeldt PBS (betalingsservice). Hvis du er tilmeldt PBS, får du kun årsopgørelsen på papir eller i e-Boks, resten kan ses på din PBS oversigt.

Du kan altid se din regning og andre relevante oplysninger ved at logge ind på målertjek under Selvbetjening med dit brugernavn og adgangskode eller med NemID.

Du kan se om du har betalt dine regninger ved at logge ind på Selvbetjening med dit brugernavn og adgangskode eller NemID.

Du skal kun udfylde én flytteaflæsningsblanket i alt. Husk at både køber og sælger skal udfylde blanketten. Blanketten kan du printe ud her.

 

  1. á conto regning skal betales senest 15. december
  2. á conto regning skal betales senest 15. marts sammen med årsopgørelsen
  3. á conto regning skal betales senest 15. juni
  4. á conto regning skal betales senest 15. september

 

I Nykøbing aflæses vand- og varmemålere automatisk pr. den 31. december

I Nysted- Sakskøbing- og Stubbekøbing aflæses vandmålerne automatisk pr. den 31. december

Aflæsninger for de øvrige vandværker – kontakt dit vandværk.

Du er altid velkommen til at sende en mail til os med dine spørgsmål på forbrug@guldborgsundforsyning.dk.

Du kan også ringe til os på telefon 72 44 12 12

Du kan læse, hvad e-Boks er, og hvad det går ud på www.e-Boks.dk under ’Hvad er e-Boks’. Du logger ind på e-Boks ved hjælp af NemID, som du også bruger til din netbank.

Kontakt Guldborgsund Forsyning

Skriv til os, hvis du har spørgsmål. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.

Kontakt Guldborgsund Forsyning
Spørgsmålet vedrører: